4 modalități de a-ți îmbunătăți silueta și de a slăbi

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Perioada sarcinii și-a pus amprenta și asupra siluetei tale, iar acum, după ce ți-ai adus copilul pe lume, simți că e momentul să scapi de kilogramele în plus și să îți remodelezi formele. Cu un bebe de câteva luni, remodelarea siluetei este unul dintre ultimele lucruri de care ai timp, însă, avem pentru tine câteva sfaturi simple care să te ajute.

Sursa foto: https://pixabay.com/ro/photos/familia-copilul-mama-gagica-4962883/

Mănâncă sănătos

Dacă alăptezi, curele de slăbire nu sunt cea mai indicată metodă, pentru că ai nevoie de toată gama de substanțe nutritive, iar o dietă restrictivă îi poate face rău copilului. Din contră, trebuie să mănânci pe săturate, însă, acordă mare atenție la alimente. Fructele și legumele nu trebuie să-ți lipsească din meniu, la fel ca și cerealele integrale și lactatele degresate. La acestea se adaugă carnea slabă, peștele și semințele de orice fel. Sunt de evitat pastele făinoase, grăsimile, prăjelile, mezelurile, chipsurile și alimentele de la fast-food. De asemenea, pe lista neagră, mai intră și dulciurile care conțin zahăr, băuturile acidulate, energizantele și alcoolul.

Bea multă apă

Hidratarea este foarte importantă, atât pentru remodelarea siluetei cât și pentru asigurarea cantității optime de lapte pentru bebe. Dacă vrei să scapi de kilogramele acumulate în timpul sarcinii, bea cam 2-3 litri de apă pe zi. În afară de faptul că te ajută să te hidratezi, apa acumulată în stomac inhibă senzația de foame, astfel că, vei mânca mai puțin. Nu orice lichid ajută la hidratare, unele având, chiar, efect total opus. Este vorba de cafea, energizante și alcool, care deshidratează organismul și sunt contraindicate, în special, în perioada în care alăptezi.

Fii mai activă

Se știe că mișcarea ajută la arderea caloriilor și, dacă intensitatea exercițiilor este mai mare efectele vor fi mai vizibile. Dacă ai timp să ieși, periodic, la o tură de jogging în parc sau să dai o tură cu bicicleta, nu ezita să profiți de această oportunitate. Dacă nu, pune-l pe bebe în cărucior și ieșiți zilnic la plimbare, în aer liber. Astfel de plimbări de 30-60 de minute te ajută să mai dai jos din kilograme, fiind benefice și celui mic. De asemenea, poți face și o serie de exerciții fizice acasă și chiar ar fi bine să îți formezi un astfel de obicei, zilnic.

Respectă programul de mese

Mesele luate după un program respectat cu strictețe, în fiecare zi, sunt unul dintre secretele unei siluete de invidiat. Cea mai importantă masă a zilei este micul dejun, pe care nu trebuie să îl omiți, chiar dacă nu îți este foame dimineața. Un bol de cereale integrale cu lapte, un ou fiert și câteva fructe și legume alcătuiesc meniul perfect pentru un mic dejun.

Urmează masa de prânz, la care trebuie să mănânci doar atât cât să te saturi, fără a face excese. Dacă ai timp, poți face și o scurtă plimbare după masă, înainte de a reveni la programul normal. 

Ultima masă a zilei este cina, care nu trebuie să fie mai târziu de ora 19.00. Seara, se recomandă alimente ușoare, cu un conținut caloric scăzut.

Alimentația și digestia sunt elemente esențiale în orice cură de slăbire, așa că trebuie să știi și cum poți avea o digestie corectă. Cele mai importante aspecte, din acest punct de vedere, țin de combinarea corectă a alimentelor, astfel încât, să eviți apariția unor probleme digestive.

Mai trebuie să știi că există o serie de alimente care favorizează digestia: alimentele bogate în fibre (cereale integrale, fructe și legume), lactatele fermentate (lapte bătut, iaurt, chefir) și condimentele (coriandru, scorțișoară, usturoi, ardei iute, piper cuișoare).

Pentru a avea succes în demersul tău, nu uita să incluzi și aceste alimente în meniul zilnic!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *